شناسه خبر : 96906
چهارشنبه 14 دي 1401 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیین رونمایی از کتاب "همراه"خاطراتی از همراهی با حاج قاسم رونمایی شد

کتاب "همراه" که مروری بر خاطرات و یادمانده هایی از همراهی با شهید حاج قاسم سلیمانی است، توسط انتشارات نواندیشان دنیای قلم در سال ۱۴۰۰ به چاپ رسیده و به محضر همه مجاهدان راه حق پیشکش شده ...

فاش نیوز - همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی، آیین رونمایی از کتاب "همراه" با حضور جمعی از اهالی ادب و هنر با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه بیست شهرداری تهران و نهاد عمومی کتابخانه های شهرستان ری، دیروز در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت یاد این شهید عزیز، آیین رونمایی از کتاب "همراه" و برنامه های مناسبتی با حضور سیروس دهقان شیری، راوی کتاب؛ ابوالفضل درخشنده، استاد ادبیات داستانی؛ محمد قنبری، ناشر کتاب؛ شعرخوانی استاد عبدالمجید فرائی، شاعر شهر ری و همچنین تجلیل و تقدیر از خانواده شهید زمانی‌نیا، ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۱۳دی‌ماه ۱۴۰۱ و با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه بیست ناحیه 4 شهرداری و نهاد عمومی کتابخانه های شهرستان ری، در محل مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور مسئولین فرهنگی، منطقه ای و محلی برگزار شد، نویسنده و ناشر کتاب در خصوص انگیزه نگارش و لزوم تبیین شخصیت مردمی سردار حاج قاسم سلیمانی سخنانی ایراد کرد و در پایان، پس از تقدیر از خانواده شهید زمانی‌نیا، از کتاب "همراه" رونمایی به عمل آمد.

کتاب "همراه" که مروری بر خاطرات و یادمانده هایی از همراهی با شهید حاج قاسم سلیمانی است، توسط انتشارات نواندیشان دنیای قلم در سال ۱۴۰۰ به چاپ رسیده و به محضر همه مجاهدان راه حق پیشکش شده است.

این کتاب در فصل آغازین خود اشاره ای دارد به سال‌شمار زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی و مشتمل بر پانزده فصل است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi